Onsdag och ligga inne i soffan och mysa väder.

Har just krypit ner i sängen och här tänker jag ligga en stund. Jobbade lite extra idag 7-12 i grangärdet sedan blev det att hämta plutt på dagis (kul att få se hur gott han tycker det ärmed fisk, vems gener?????). Så nu vilar han middag och så tänker jag med göra. Ikväll jobbar jag 16.30-19.00.
Fick en riktigt kul partyinbjudan i brevlådan idag, skit bara att vi inte kommer kunna gå :-(. Just den helgen ska vi åka till Gränna jag, K, M, mamma, pappa, Andreas, Erika och Erica. Vilket i och för sig ska bli roligt eftersom det blir sista helgen på semestern.
Nu tänker jag läsa ett kapitel i en sjukt rolig bok, Attack av Kathy Lette. Kvinnlig humor med en del allvar.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0