Nu är vi mätta :-).

Har nyss kommit hem från fam Landqvist-Berg där vi bjöds på superb mat och smaskig kaka. Firade som sagt lille Siggis som blev stor kille.
Efter jobbet åkte jag och Mellis ner till stan för att köpa present till Sigge (det blev en djungelgrotta eller ja ett tält men det låter ju inte lika kul). På farfar August träffade vi Camilla och Noah och det märktes att M och N inte har trffats på ett tag då dom båda vart hemma från dagis i omgångar för dom pratade och pratade (på sitt eget fina språk). Vi traskade ner till hamnen och åt glass, behöver nog inte säga att det både var mysigt och gott :-).
Åkte efter det en sväng hem till mamma och pappa och efter det bara hem för att hämta K och vidare till Skogsv.
Jag och Carina förde diskussion om våra framtider men jag vet inte om vi kom fram till något vettigt :-). Tror i alla fall att jag ska söka en tjänst som är ute nu. Något ganska annorlunda mot det jag gör nu. Men jag är inte riktigt säker på att det är det jag vill. Mer säger jag inte om det nu.

Nu ska jag skutta in i duschen innan jag kryper ner i den helt renbäddade sängen och läser.

Kram J

Kommentarer
Postat av: carro

det är ju alltid kul att m&n fick träffas på farfar agust. nu blir jaa lite nyfiken vad är det du ska läsa till??kram=)



2009-06-24 @ 08:48:03
Postat av: Erica

Spännande! Att söka är ju aldrig fel! Puss

2009-06-24 @ 11:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0