Hur får man i ögonsalva i ögonen på en liten gosse som INTE vill??

Ja finns det någon liten mamma (eller pappa såklart) där ute som kan ge mig ett tips vore jag mycket tacksam. M kniper ihop ögonen stenhårt och då hjälper det inte ens om man försöker mordhålla honom (vilket gör att mitt hjärta brister).

(Nu tog jag en liten paus här och pratade med mitt lilla nervknippe till lillasyster ;-) hon är helt stollig. Må det lilla livet titta ut snart, men inte för snart såklart för då blir det kris på jobbet :-) hon har för mycket fritid och sitta och älta och fundera över saker).

Dom tog snabbsänka på sjukhuset och den låg lite för högt så han har fått penicillin och väldigt bra ögonsalva ;-) som säkert gör nytta om den väl kommer in i ögonen. Penicillinet smakar skit om ni frågar M.
Ikväll har vi som sagt vart hemma hos Landqvist-Berg och ätit kvällsmat och efter det åkte vi ut till Bäcken och fikade hela gänget och därute var det mysigt som vanligt.
Nu blir det sängen för min del.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Camilla

Fick ni salva och inte droppar? Vi fick vara två och hålla Noah stenhårt. Men vi hade droppar som var bra. Hoppas att ni kommer på ett bra sätt. Lite mutar går ibland. ;) kram kram

2009-06-18 @ 08:33:05
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Elin Gustafsson

Ta det när han sover! Är det enda som brukar fungera med Wilmer.

KRAM

2009-06-18 @ 08:56:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0