Gud vad jag älskar det här vädret!!!

Har vart på dagis och lämnat M och haft utskolningssamtal med hans fröken för idag slutar han på slussen. Lite synd då han har tyckt så mycket om det. Efter fyra veckors sommarlov får han vara två veckor på Grangärdets dagis för då är hela Ljungdalen stängt men det ska nog gå bra då hans dagisfröknar är med där också. Sedan blir det inskolning på Musslan på riktiga Ljungdalen. Det blir bra tror jag.

Nu ska jag gå ut i solen och kratta upp lite efter att vår granne klippt häcken sedan tänker jag lägga mig i solen och läsa en stund innan jag tar tag i städningen här hemma.
Ikväll jobbar jag 16.30-19.00, lagom :-). Bara 4 arbetsdagar kvar nu.

Kram J

Kommentarer
Postat av: carro

vaa dåligt att han inte får vara på samma dagis tills han börjar skolan??=(jaa gud ja vilket fint väder det är, men lite skönt är det när det fläcktar lite.

2009-06-24 @ 11:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0