God morgon torsdag.

Kom på att jag inte har visat några bilder från lördagens examensfest så här kommer lite av den varan.

    
Johanna, jag, Elin, Tommy, Samuel, Johan och Johanna.

Ja, jag var typ den enda i hela huset som inte spelar fotboll så det var bara titta o se glad ut :-).


Huvudpersonen Elin kl 21.00 däckad??? (nä pratar tråkigt nog bara i telefon).

    



Tommy kan inte simma ;-)

Vi badade balja och lyckades trycka ner oss 11 stycken i en 8 mannabalja. K lyckades självklart skära upp sina tår på ett trasigt glas. Vem annars??


Nicke i pappa Olas röda badbrallor.

   
Samuel, Johan, Tommy, Martin och K


Här inne satt vi och hade det mys hela kvällen. K var självklart tvungen att ta ett dopp i kalla poolen.

Det var en riktigt trevlig kväll och jag somnade som en stock i bilen hm till stan :-).
Nu ska vi äta lite frukost här.
Imorgon ska jag ha min första semesterdag i hela mitt liv :-)

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0