Ett litet missförstånd!

Fick order av mamma ;-) att noga förklara här att det inte är min lillasyster Erica som fått barn utan min kompis Erica!!! Nu är det nog ingen som kan tro något annat hoppas jag :-). (klicka på länken om ni vill se det lilla underverket, rekomenderas starkt)
Lite besvärligt med alla Ericor, lillasyster Erica, "Andreas Erika" och min söta vän Erica :-).

Jag och M ligger i soffan och tittar på i drömmarnas trädgård eller vad det nu heter. M har ögoninflammation :-( och är inte alls pigg. Annars har jag jobbat 7-12 idag och just nu väntar vi på att K ska komma hem från jobbet.
Bara 8 arbetsdagar kvar till SEMESTERN!!!! Min första riktiga :-).
Ikväll lovar jag att det kommer lite bilder från student o bal.

Nu ska vi gosa!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0