Ät,ät,ät snälla

Skrutten äter så dåligt att jag blir tokig. Visst att han är sjuk men han äter ganska dåligt i vanliga fall också som det är just nu :-(. Det är jobbigt vill jag lova, ni mammor där ute vet nog vad jag pratar om. Om inte ska ni vara glada. Det är ju så viktigt nu när dom växer så mycket.

Nä nu tänker jag hoppa in i duschen. M sover och K är i Skövde och tittar på fotboll så jag tänker lägga mig tidigt och läsa. Just nu håller jag på med Olycksfågeln av Camilla Läckberg och den är riktigt spännande just nu.

Ha en skön kväll!

Kram J

Kommentarer
Postat av: carro

jaaa det är klart att det är bra om han äter lille mellis=)men är han sjuk så är man inte så sugen på mat.nu blev ja sugen på mat!!mummmss.

2009-06-23 @ 14:03:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0