Två små grabbar och en mycket mätt J!

Ja här roar jag mig med två små grabbar, Mellebus och Vincent. Vi tittar på Nalle Puh och dom är så snälla så men jag tror att dom börjar bli lite trötta och det är inte utan att jag är det jag med efter en hel arbetsdag.
Pappa Tobbe är så snäll och hjälper K med taket (ja det är fortfarande inte färdigt). Vi har just ätit mat som jag och sis slängde ihop och det blev smaskens.
Igår började M på Grangärdets dagis där han ska gå några veckor nu då hans dagis är stängt. Jag var orolig hela dagen för att han skulle var ledsen eftersom kan inte kände till dagis, fröknar eller barn och han började med en lång dag, 6.45-16.15.  men det hade gått superbra :-). Som tur var kom en av hans fröknar från slussen vid 8.00. När jag kom och hämtade honom ville han inte följa med mig hem :-).

Imorgon blir det Askevik och helgen bjuder på jobb :-(.
Nu ska jag roa grabbarna!

Kram J

Kommentarer
Postat av: erica

Hej där min vän! Nu har jag tom lagt ut bilder!! Det du! 1-0 till mig :) Så nu kan jag säga BLOGGA DÅ!!! med gott samvete! hihi. Puss på dej.

2009-08-01 @ 23:49:54
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0