Tröttheten har mig i sitt grepp!!!

Jag är helt obeskrivligt trött. Kan nog inte bli tröttare. För er som inte vet håller vi på att byter tak så vi har hela veckan haft huset fullt av grabbar det gör sitt vill jag lova. I tisdags regnade det in :-(. Det var det värsta jag vart med om i hela mitt liv. Vattenfall på väggen i köket och dropp från taket och garderoberna fulla, inte så kul vill jag lova. Men det såg värre ut än vad det var.
Ikväll har dom takläggningsfest eller va di kallart (även fast taket inte är färdigt hmmmm).
Jag längtar till nästa sommar då vi ska måla om, det kommer bli sååååå fint!!!!! Vit rapp, röda och gråa detaljer och det nya fina svarta taket. Lägg till nya räcken på balkong och veranda jag säger bara nice!!!!!!!
Nä nu somnar jag snart.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0