R.I.P bredbandet

Åskan tog vårt bredband :-(
Därav dom senaste dagarnas torka (ok jag kan inte skylla all torka på det),
Eftersom vi har telefonin genom bredbandet kan man inte heller ringa oss. Så slå¨en pling på mobilen om ni vill mig något.
Är hemma hos mamma och pappa och har ätit grillat till lunch och snart blir det em fika då farmor och Leif kommer.
För övrigt ser färgerna på min blogg helt förj**liga ut på den här datorn. Måste kolla hos någon mer så att det inte bara är på min dator som det passar ihop.

Vi får se när vår dator blir bloggvänlig igen om inte annat kanske jag kan smyga iväg ett inlägg på Elin och Samuels dator i helgen då vi ska hälsa på dom i Karlstad.

Ha det så gött så hörs vi.

Puss

Kommentarer
Postat av: kusinen carro.

VAD trökigt att du inte kan blogga)=

2009-07-13 @ 14:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0