Skridskoåkning och göra behov i skogen.

Nu är vi hemma efter en eftermiddag på sjön. Det blåste ganska bra men det var kul ändå. Det tråkiga är att Kristians mage fortfarande inte är bra så han var ute i skogen ett par gånger stackarn. Jag har inte åkt skridskor på typ åtta år så jag var lite skakis om man säger det så men alla armar och ben är hela.


Kristias kusin Johanna och Melvin.

         
Kristians moster Lena och mina svärföräldrar.



Melvin mitt i blåsten men kul var det :-)

      
Kristian i fina "Sälenmössan" och jag i full fart.

Sedan dog kameran på grund av kylan tror jag för Ann och Nonnes gjorde samma sak :-(
Nu ska jag slänga in en maskin tvätt och åka upp till mamma och pappa och slänga skräp o deras soptunna för våran är proppad efter helgerna.
Ha en mysig kväll!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0