Nu ska jag diska :-(

Tog en lång promenad i det fina vädret tillsammans med Carina och hennes grabbar. Underbart med lite sol. Väl hemma slängde jag ihop lite lunch och vi fick sällskap av carina och co, Myys. Kristian är fortfarande sjuk men nu har han JÄTTEont i huvudet och bröstet :-(. Han pratade med vårdcentralen och var det inte bra innan fredag skulle han få komma in och fick han feber skulle han höra av sig med en gång. Stackarn, han blir aldrig bra.

Jag och Carina passade på att väga oss när hon var här och jag hade gått ner 1,9 kg men carina hade vart ännu duktigare.

Måste bara säga att något kul väntar oss det här året men jag tänker inte säga när och vad än för det vet jag inte om jag får. Men kul ska det bli :-)
I em ska jag nog ta en fika med Maria och jag tror att jag skata och kika lite inne på  Vero Moda också för deras rea har börjat idag.
Ha en bra eftermiddag.
Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

Men sådär får du inte säga! Man blir ju jättenyfiken... Korv!

2009-01-07 @ 14:32:03
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Camilla

Jag håller helt med Erica. =)

2009-01-07 @ 17:39:59
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: mamma

jag vet ha ha

2009-01-07 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0