Nu e ja suuuuuur!!

Jag trodde att Top model gick kl 21.00 grrrrrrrrr!!! Det går ju för f*n kl 20.00. Är det någon som vet när reprisen går???
Jag har ägnat kvällen åt att städa upp i vårt andra kök :-) (ja vi har två) som ska bli tvättstuga så småning om. Nu kan jag i alla fall hänga tvätten där inne. Tvättar gör vi i garaget som det är just nu och det är ju svinkallt att stå där ute och hänga tvätt. Men nu behöver jag ju inte det längre. Anldeningen till att vi inte kan ha tvättmaskinen där nu är att vi inte har lagt in någon våtrumsmatta än och jag tror att man kanske behöver ha en brun också, vet inte om det är krav på det eller inte.
Det blev så mysigt så nu vill jag hänga tvätt hela dagarna :-)
Nu ska jag äta lite på tok för sen kvällsmat.
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0