Kräks och snor!

Här är det sjukligt värre vill jag lova. Kristian har kräksjukan och Melvin är förkyld och jag är FRISK!! Vågar nästan inte ens skriva det för då är det nog min tur. Var just uppe och la Melvin så får vi se om han kan vila en stund. Jag har jobbat kort dag idag, 7.30-12.30. Lagom en söndag. Melvin har sovit över hos mormor och morfar inatt.
Jag tror att jag ska ta mig en dusch, en låååång en. Får nog ta och åka och handla sen för jag har inte ätit, Kristian vill nog inte ha något och Melvin har redan ätit. Undra vad jag ska hitta på....

Kram

Kommentarer
Postat av: Erica

uuuh det låter inte kul! Mina blogginlägg syns inte på min dator, kan du se att jag har skrivit efter nyårsdagen?

Puss på dej och hoppas du håller dig frisk!

2009-01-04 @ 15:21:55
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0