Kalas.

Här kommer lite bilder från fredagens kalas hemma hos Kristians farbror och hans fru.


Den här lilla väskan bar Melvin på så got som hela kvällen :-).


Det här spelet var så sjukt roligt  (kan bero på att jag slog Kristian med 10-2) så är det någon som har så vill vi köpa för en liten slant.

         
Jag, Kristian och Vilgot (Kristians kusinbarn) spelar det roliga spelet.


Kristians kusin Andreas (är det bara jag som tycker att Kristian och Andreas är lite lika?)


Barnen spelar spel för fullt i köket.

Vi hade en trevlig kväll med god mat och alla barnen lekte så bra med Melvin :-)

Nu ska jag gå och lägga mig.
Kram och God natt

Kommentarer
Postat av: Camilla

Nä, jag ser också likheterna mellan dem. Jag tycker han är grymt lik Nonne. kram kram

2009-01-06 @ 11:06:03
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0