Inskolning och vårlängtan!

Har vart dåligt med bloggande från min sida dom senaste dagarna men det har vart så mycket att göra. I lördags var vi ju på kalas hos min kusin Anton i Moholm där åt vi smarrig tacos (Anton hade valt själv :-) ) och semletårta *mumma*. Semlor är ju typ det godaste jag vet. Igår var vi hemma hos familjen Landqvist-Berg yup HELA dagen :-) och hade det supertrevligt.
Idag har vi börjat Melvins inskolning på dagis och det gick bra men det var ju bara en timma, imorgon blir det två timmar. Snälla fröknar tror jag han får i alla fall och det är ju det som är det viktiga. Annars har vi städat ut julen här hemma och vart barnvakt åt Sigge och Alfons (tur att vi prickade in så att Melvin sov när dom var här för tre barn under två år är nog mer än vad jag mäktar med). Det spelar ingen roll att jag älskar julen för det är alltid lika befriande att få plocka bort alla julsaker. Vr tvungen att köpa mig tulpaner för jag längtar sååå efter våren. Känner på mig att det kommer bli en underbar vår och sommar :-). Ikväll har jag och Carina vart ute och gått en riktigt lång runda.
Imorgon blir det dagis igen och jobb på kvällen.


I Love Tulips!!!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0