God morgon!!

Här sitter jag och Melvin i soffan och slappar. Jag har lite ont i pannan för vi var hemma hos Emil och Carina igår kväll och jag och Emil delade på en flaska vin och lite så :-). Det känner jag av idag om jag säger det så. Ikväll ska vi hem till min morbror och hans familj för att fira min kusin Anton. Det är många som fyller år nu, imorgon skulle vi ju fira Noah men lillkillen va sjuk idag ringde Camilla och sa för en stund sedan så det får vi ta en annan dag och sedan fyller ju Alfons två år. Nu ska jag nog ge Melvin lite mellis (om han nu kan slita sig från bondgården på tv:n) så ska vi fortsätta mysa och njuta av vår lediga dag :-).
Ha en mysig helg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0