Fyndat!

Nu har jag och Melvin vart på stan och fikat med Maria det var längesedan men mysigt (om Melvin hade velat sitta still lite mer). Vi passade på att gå en sväng till Vero Moda och jag fyndade lite.

 
Den söta västen är såååå fiiin om jag får säga vad jag tycker. Sedan blev det en snygg rutig sjal som fick följa med hem.


Den här sjukt snygga väskan har jag vart sugen på riktigt länge så den fick också följa med mig hem. Man kan ju inte få för mycket väskor, eller hur Kristian ;-)

Det blev även två fina toppar och ett par svart/vit randiga leggings. Har letat efter ett par svart/vita hur länge som helst utan att veta att vero moda hade dom perfekta.
Nu ska jag natta Melvin och gå ut på kvällspromenad med Carina.

Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0