Dagis!

Idag har vi vart på dagis igen och det gick bra, Melvin ville inte ens följa med oss hem igen om jag säger det så :-). Men dagis slutade ju 11.00 och 11.20 skulle han vara hos tandläkaren så det blev snabba ryck. När killarna var hos tandläkaren så passade jag på att handla och laga potatismos och köttbullar till lunch. Just nu ligger jag i sängen och slappar en stund för vi har sovit så sjukt dåligt inatt för det var en liten skrutt som vaknade kl. 2.00 och skulle sova hos oss och han har bökat runt värre än värst. Så här ligger jag nog en stund till för Melvin sover ändå han också. Ikväll ska jag jobba 15.30-21.30.
Ha en bra tisdag!




En lyrisk liten kille på dagis :-)

          
Killarna kramas en stund och jag skarattar helt hysteriskt åt Melvin i en fin hatt :-D

Tog massor av fina bilder men med tanke på att det finns andra barn med på dom så lägger jag inte ut dom här.
Nu ska jag vila en stund,
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0