Bra eller bara helt Bajs???

Pratade med chefen på telefonen förut och det jag kan få är 50 % i Ullervads hemvård. 50 % fjuttiga % vad ska jag med det till????? Inte kan jag tacka nej heller för då blir jag ju av med min tjänst i kommunen :-(. Kan ju alltid jobba extra men hur kul är det. Kan inte bestämma mig för om jag tycker att det är bra eller dåligt.

Bra
Trygga 50 %
Miljöombyte, är så sjukt trött på Norra just nu
Jag blir smal och snygg då jag inte tänker åka bil :-)
Nya jobbarkompisar är ju nästan alltid kul....tror jag

Dåligt
Ullervad, hur kul är det??
Måste stanna på jobbt på lunchen för jag kommer ingenstans
Kommer sakna mina jobbarkompisar och vårdtagarna.
Måste lära mig allt nytt som kommer med en ny arbetsplats.
Får gå upp mycket tidigare på morgonen, stot -

Ja vad säger man, det kvittar ju egentligen vad jag tycker för jag har ju inget att välja på just nu. Finns inte ens pest eller kolera. Tror egentligen mest att jag är besviken för att det bara blev 50 %. *Snyft* Gud vad jag tycker synd om mig själv.

Kommentarer
Postat av: Erica

Det är duktigt att tänka att du inte ska åka bil!

2009-01-14 @ 16:37:21
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0