Vilar mig en stund!

Nu är övervåningen snart färdigsanerad :-) bara att moppa tvättstugan och toan där uppe så just nu sitter jag och väntar på att trappan ska torka så jag kan bli färdig där uppe. Tvättmaskinen går varm som vanligt (fattar inte vart all tvätt kommer ifrån). Passar på att vila ryggen lite för den är riktigt trött. Det tråkiga är att hela undervåningen är kvar men den tror jag att jag och K får samarbeta med ikväll när M somnat för själv orkar jag nog inte.

När K kommer hem från jobbet vid 18.00 tror jag att vi köper oss pizza :-). Ska även åka till jobbet och tjuvmangla en duk i tvättstugan. Mangel är ju riktigt bra att ha men då vi har världens minsta tvättstuga finns det inte en chans att jag får plats med det. Så då får man tjuvmangla lite :-).

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0