TGIF!!!

Jag har hela tre lediga dagar kvar på helgen. Helt underbart! Jag och M sov till 9.00 idag men jag känner mig ändå inte riktigt pigg, är nog min förkylning som spökar men jag försöker tänka bort den och på dagen känns det riktigt ok.
Idag inviger jag min nya fina klänning från Me&I och den är sååå skön. Melvins spontana reaktion var att den var mysig när han tog i den :-) och det är den verkligen. Mjuk och skön.
Nu ska vi äta frukost och sätta oss i bilen för en sväng till skövde så håll tummarna för oss (eller snarare för mig och mina nerver ;-) ). Vi ska ta det riktigt lungt där i alla fall så det ska nog gå bra.

Trevlig helg på er alla!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0