Sol :-)!!!!

Här har vi sol och jag har nästan inte vart ute på hela dagen fy på mig. K har vart duktig och krattat upp dom löven som var kvar så nu kan vi få snö tycker jag. Annars har det vart en lugn förmiddag här hemma. Har haft Erica och Ella här på besök (som förövrigt lämnade en liten present i form av kräks mellan golvplankorna efter sig Erica :-) ). Vi betade av två avsnitt av Gossip girl så nu har vi bara fyra kvar innan vi är i fas.
Snart ska jag knalla bort till dagis och hämta M och sedan går vi vidare hem till Carina på fika.
Ska jobba ikväll men bara 19.30-21.30 :-) lite lagom. Egentligen är jag ledig hela veckan men jag ska jobba extra ons, tors och fre. Känns lite överdrivet lyxigt att vara ledig en hel vecka.

Är så sjukt blödig just nu, fällde till och med en tår när jag läste om att Prinsessans man hade gått omkring i deras radhus och sagt hej då till alla rum nu när dom flyttat :-). Helt sjuk vad en liten bebis kan göra med ens kropp och hjärna :-).

Kram J

Kommentarer
Postat av: Erica

Det var väl en fin liten present :) Man måste ju lämna spår efter sig. Skämtåsido, hade ingen aning om den lilla spyan så det var absolut inte meningen!

2009-12-01 @ 16:23:37
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hi hi!! Det fattar jag självklart att du inte gjorde!

2009-12-01 @ 17:02:50
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0