Rosa!!!

När våren kommer har jag tänkt att vi skulle slänga ut allt rött ur vardagsrummet och satsa på rosa, vitt och grått i stället. Så dom här kuddarna från H&M HOME Spring 2010 skulle jag vilja ha.

   

Kuddfodralen kostar bara 39.50 och det är ju bra för då kan man ju unna sig att byta ofta :-).


Den här är ju sjukt söt men där tror jag K sätter stopp :-). 99 kr kostar den i alla fall.


Fin virkad pläd för 399.

I sovrummet skulle dom här fina sängkläderna kunna få flytta in.


Linnepåslakan i mörk sand.


Vitt och fint!


Jag skulle även vilja ha två av dom här. Har två röda nu men dom får ju flytta ut när vi ska ha rosa. Jag älskar dom!!!! Ljusrosa går också bra men det har jag inte hittat någonstans.

1 Ljuslykta
Dom här kommer från Makalösa ting.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0