Önskar mig!

På min önskelista står ett kakfat i tre våningar liknande det här men jag önskar faten mer "skålformade" om ni fattar vad jag menar. Så vet ni var man kan hitta det blir jag glad.

Kakfat 3 våningar
Detta fina kommer från Willa Wisborg och kostar 499 kr. Väldigt fint men inte riktigt vad jag önskade mig.

Ryggen strejkar så jag tror det blir sängen nu för min del. Är ledig i fyra dagar på schemat nu och det tror jag banne mig jag ska va. Behöver det känner jag då min rygg är så sjukt trött om kvällarna av allt städande och lyftande på jobbet. Nu har jag i alla fall fått iväg min ansökan om havandeskapspenning så nu hoppas jag att dom är snabba (ha ha ha dagens skämt) på försäkringskassan och att jag kommer kunna sluta jobba 1 feb.

Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Martina

http://www.ikea.com/se/sv/catalog/products/40101733



Detta kanske?

2009-12-10 @ 22:01:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0