Nu är vi mätta :-).

Jag och M har ätit pannbiff med ädelostsås och potatis, jag älskar ädelost i sås. Det blev dom finaste pannbiffarna jag gjort då jag nu lärt mig att man ska ha ägg i :-) så faller dom inte sönder.
Bananfudgen är färdig och den får betyget ok av mig. Lite väl söt och man behöver nog gilla vit choklad för att tycka riktigt om den och det gör inte jag. Men helt ok var den.

Nu ska jag diska och bädda rent i sängen för inatt ska mamma sova här :-) skönt att slippa sova ensam en natt i alla fall. Både hon, pappa, Erica och Liam kommer hit och vi ska äta chips och titta på bönderna :-).
Fick meddelande från K för en stund sedan och dom har landat tryggt i alla fall.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag bytte ut skumbananerna mot tomteskum då jag inte hade de andra hemma. De blev också helt ok, men alldeles för söta för min smak!

Ha en bra ensamhelg!

KRAM HovaElin

2009-12-18 @ 17:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0