Några Julklappar.

Melvin har har haft lite skogsröjning i vardagsrummet nu på fm :-).


Dessa köpta jag på Ullared och han gillar dom skarpt :-).

Just nu ligger vi i sängen och ska vila middag både jag och M (han kissade ner sin så nu gör jag honom sällskap i vår säng). Vi struntade i fotbollen för det är i Töreboda och är hemma och vilar i stället.
 för igår blev det så tokigt att Melvin tog sin middagslur vid 17.00 så ni kan ju tänka er hur trött han var när det var läggdax!!! Inte alls!!!

Har legat och tittat i den här och hittade mycket gott :-).


Husmorsorna av Emma Hamberg och Anette Rosvall. Den fanns med på min önskelista i år och jag fick den av lillebror och Erika. Den är både roligt utformad och har mycket goda recept och tips. LÖP OCH KÖP säger jag om den!!!


Dom här fina örhängena fick jag av K. Han köpte dom på båten när vi var på Ålandskryssningen. Jag hade det lite på känn för han är inte supersmidig med att smyga med saker. (Kan ju i smyg berätta att jag hittade kvittot i en av lådorna på mitt sminkbord på julaftons morgon, han e bra smart han).

Nä ni ska jag också blunda en stund.

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0