K har shoppat!

Fick se lite av K:s shopping från England nyss och den här hade han köpt till pyret på Zara.


:-)

Tycker det känns så overkligt att vi snart kommer vara fyra i familjen. Mycket konstigare än när vi väntade Melvin på något vis. Men just nu känner jag av det väldigt mycket för det är någon som slår kullerbyttor där inne tror jag :-).

Melvin fick också en tröja från Zara men den blev julklapp. Annars hade han köpt en Chelsea boll till M och en Chelsea nappflaska :-). Jag hade hoppats att han skulle kommit hem med en fotbollsdräkt i Chelseas färger till M för det tror jag han hade gillat men icke sa nicke. Men å andra sidan är han långt ifrån en tankeläsare ;-).

Var nere på stan förut och skulle försöka hitta något som M kunde ha på sig på julafton men det var helt kört så jag får köra på plan B, en sådan ska man alltid ha. Den enda gången jag tänker att det vore roligt att ha en tjej är just när jag ska köpa kläder. Affärerna är fulla av söta klänningar, kjolar och koftor men till killar är det bara ren skit och då överdriver jag inte!!
Annars är alla julklappar färdiga, grannarnas julkort på lådorna, så gott som all julmat köpt och granen står i garaget och vänjer sig lite vid värmen, men komma in får det göra imorgon kväll.
Så nu ska jag ta tag i den tråkiga delen, städningen :-(.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Pappa var och kollade på Liverpool för ett par veckor sedan. Då köpte han tröja till både Robban och Wilmer. Vet du vad barntröjorna kostade? Typ 500 spänn... Helt galet ju!



Ha en underbar jul nu hela stora 4-familjen :)

KRAM Elin, Rob, Wilmer och Lowa

2009-12-23 @ 08:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0