Grrrrr!

Jag är tröööööööött!
Kvällen på jobbet blev körig och det blev övertid för min del. Man ska aldrig tycka ett man har det lugnt för då smäller det. Det blev ju inte roligare för att jag var enda ordinarie personalen ikväll och DSK inte gick få tag på när man behövde :-(.
Tror ni att jag blev gladare när dörren på bilen inte gick att stänga när jag skulle åka hem. Väl hemma har jag tröstätit julgodis och druckit julmust.

En sak är jag i alla fall glad för, min son gör nr 2 också på pottan :-). Låter kanske konstigt för er som inte har barn men det finns en risk att dom blir förstoppade när dom inte kan göra det i blöjan längre eller att man måste ta på blöja när det är dax för nr 2 så därför är jag glad!!!! Det blir mycket kiss o bajs prat här nu men i Melvins liv (och min vardag :-) ) är det här en stor del just nu.

Nu blir det sängen och jag håller tummarna för sovmorgon imorgon med för jag jobbar kväll.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0