Godmorgon SNÖN!!!!

Vi älskar snön!!!!!!

Då var julen snart över och vi har haft det supermys. Julafton spenderades här hemma hos oss med mamma, pappa, Andreas, Erica, Liam, Ann och Nonne. Det blev lungt och mysigt att bara vara hemma.
Igår jobbade jag till 15.30 sedan blev det full rulle och en timma senare var vi ute i Äskekärr för att fira med K:s hela familj och hans moster med familj. När vi åkte hem var det snökaos och självklart var det jag som körde (i typ 50 km/h :-) ). Det snöar fortfarande ute. Snart ska vi ge oss av till backen för att grabbarna ska åka bobb och pulka. Bobben fick grabbarna av mig i julklapp :-), K blir aldrig vuxen ;-). I em ska vi hem till mamma och pappa och äta middag.

Måste ju bara berätta hus stolt jag är över Melvin!!!!!
Igår när vi hade vart ute i Äskekärr ett par timmar gjorde M nr2 i sin blöja och när vi skulle byta den visade det sig att jag och K hade missat att ta med oss hans kånken med blöjor och grejer i. Vad göra????? Felicia är ju blöjfri sedan ett bra tag så där fanns det ju inget att hämta.
Kristians moster Lena traskade upp på vinden och letade fram Nickes kallingar som han hade när han var liten och extra byxor om det skulle hända en olycka. Timmarna gick och vi tjatade och tjatade om toa och var inne där flera gånger men inget kiss blev det (inte ens i byxorna). Efter många timmar kom han ut från toa tillsammans med farbror Johan och hade kissat :-). Vi åkte snart hem och han var fortfarande torr när vi kom hem :-). På med blöja och pj och när vi vaknade i morse var han fortfarande torr så jag och M var fort inne på toa och visst kissade han :-) MASSOR!!!! Så nu kör vi!!! Kallingar och ingen blöja!!!! Bäst att smida medans järnet är varmt.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0