God morgon söndag!

Fortfarande snö ute så nu är det bara hålla tummarna för att den tänker stanna till Jul!! Inatt har jag och M sovit ensamma här hemma och jag tror att det var första gången jag gjorde det i huset och vi överlevde men jag kan inte påstå att jag sov så gott. Vaknade av alla små ljud och hade konstiga drömmar hela natten. Vid 03.30 kom Melvin i alla fall in till mig och då sov jag lite skönare.

Idag är det dop för Liam som står på schemat så jag tror att vi tar det lite lungt nu på fm bara så kanske jag kan göra lite nytta ikväll. Skulle behöva tvätta men i det skåpet i tvättstugan där man vrider på kranen till tvättmaskinen hade vi möss förra vintern så jag vågar inte öppna i fall dom flyttat in i vinter igen :-).
Det skulle vara skönt om jag hade tid att städa på övervåningen idag så jag bara har här nere kvar i veckan.

Imorgon jobbar jag 7.00-16.00 sedan har jag tre dagars julledigt innan jag jobbar juldagen och sedan blir det två lediga dagar till efter det så den här veckan blir skön.

Ha en trevlig söndag!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0