God morgon andra advent!

Söndag - veckans sorgedag för min del :-( för imorgon börjar en ny arbetsvecka. Ska försöka bortse från det och njuta av andra advent i alla fall.
Jag sover så sjukt dåligt nu så jag gick upp vid 8 efter att jag legat vaken och snurrat i sängen en timma. Låg vaken minst en timma någon gång vid tre med :-(. Men det är lite mysigt att komma upp till ett tyst hus när grabbarna ligger och sover när man inte måste, det är ju inte så kul när man ska upp till jobbet och dom ligger där uppe och snarkar.

Gårdagen blev mycket trevlig! Kl 9.00 gav vi oss iväg till Oriflame i Lidköping. Väl där fick vi mackor och dagen startade om lite trevlig informarion om företaget och dess grundare. Sedan gick vi igenom hudvårdsdelen och övade på varandra och blev rena och fina :-). Sedan fick vi smaskig lunch och efter det tog vi make up delen. Då fick vi sminka varandra. Så kl 17.00 packade vi in oss i bilen, trötta, glada och väldigt sminkade :-).
En mycket trevlig och givande dag!

Idag kommer hela Landqvist-Berg klanen hit på söndagsfulle. Så nu ska jag åka och köpa lite färskt bröd. Annars blir det bl.a. ägg, bacon och våfflor mmmmmumma!
Efter det åker jag och Carina hem till Camilla på me&i party. Kanske ska köpa något till mig själv för det brukar det ju aldrig bli och Melvin har redan fått kläder därifrån. Får ta mig en funderare på detta!!!

Trevlig 2:a advent på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0