Ellos vår/sommar 2010.

Katalogen damp ner i lådan igår (kom på att jag inte hämtat posten idag nu så jag springer iväg och gör det lite snabbt). Tillbax, det var inte mycket i den men jag plockade med mig några knäck in så det var inte helt förgäves :-).
Som sagt, igår kom katalogen och det var mycket som jag inte gillade men också lite som jag gillade mycket. Här kommer lite av det som jag skulle kunna tänka mig att beställa hem.

Till mig själv



  
Jättesöt tunika och klänning som jag skulle vilja ha båda två.




Rosa Cardigan för bara 199 kr (kan man få för mycket rosa på våren och sommaren).


     
Två sommarkjolar. Den beiga är jag nästan helt säker på att den ska beställas.

  
Hur söt är inte den här eller????? Dock gillade jag inte underdelen så då skulle jag få försöka hitta någon annan som passar till. Den borde nog vara amningsvänlig också.


Det var dåligt med snygga skor men dom här gillar jag väldigt mycket!

Till Melvin

Det var helt värdelöst men lite finkläder hittade jag i alla fall. Kanske till midsommarafton eller pyrets dop :-).


                                                                                                                      
                        
Ja rosa fungerar bra på plutten också :-).

Till Kristian

Ja det var lika dåligt där.

                                                  
Tröjan var snygg både i grått och marint och skorba är riktigt snygga tycker jag men detta var också det enda jag hittade till K.

Mycke rosa var det men det är fiiiiiint!!
Nu ska jag diska och hänga tvätt innan det är dax för jobb :-(.

Kram J       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0