Ego Mama!

God morgon lediga torsdag och fyradagarsledighet :-). Är trött, den här natten var inte så bra. Jag måste vara lite knäpp, numera kommer M nästan alltid in till oss på natten och nu hade han inte gjort det vid fyra och där ligger jag och inte kan sova så vad gör jag????? Jo jag traskar upp bara för att gå in och väcka honom när jag bar in honom till oss. Var tvungen att få hålla den lilla handen och pilla i det goa håret!!! Snacka om att jag är ego. Men Melvin tyckte det var mys så det kanske inte är så ego i alla fall :-). Vi kan ju försöka tänka bort att jag vid 6.00 började tycka att det var rätt trångt, knöligt och varmt i sängen :-).

Snart ska jag och M äta frukost och traska ner en sväng till stan. Kl 15.00 tänkte vi gå bort till dagis som har öppethuslussefirande idag.
Ikväll ska jag på grötkväll med oriflame, det ska bli en riktig mysdag idag :-).
Tänkte jag skulle passa på att koka smörkola med pepparmintsmak någon gång under dagen också då det inte blev gjort igår då K och Nonne höll på och satte upp lampor över matsalsbordet och sågade bort en skåp i köket där min efterlängtade diskamaskin äntligen ska få flytta in (snart). Den har jag längtat efter vill jag lova.

Ha en bra dag!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0