Blev lite trött!

Jag och M klev upp samtidigt som K imorse och gjorde oss redo för dagen. Hämtade mamma och åkte till bilbesiktningen och fick komma in en kvart tidigare (skönt då vi hade lite knapert om tid). Det blev en liten sak att fixa, någon liten slang, frågamigintevadförslangförjagkanintesvara men det fixar pappa lätt. Efter det åkte jag, mamma och M till donken och åt frukost :-) det måste ju vara lycka för en liten kille att få pannkaka till frukost (tur att han ätit välling innan vi åkte. Hos tandläkaren blev det mindre kul. Två hål som jag ska laga i februari men det hade jag på känn för dom var på g redan förra gången jag var där. Tur att jag inte behöver betala något i alla fall.
Sedan var det dax för klipptid 10.20 och det gick ju bra men jag tycker att hon tog lite väl mycket på längden :-( men men det växer ju ut. Insåg dock vilken fruktansvärd hårfärg jag har nu =råttfärgat. Så till nästa klipptid bokade vi in slingning också :-)

Efter det åkte jag hem och kröp ner i sängen och soooooov :-).

Nu ska jag hämta skrutt på dagis!

Kram J


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0