Aaaa vart kommer monstret ifrån???

Ibland känns det som ett litet monster kryper in i Melvins kropp och han tar kol på mitt psyke. Idag har det vart en riktigt motig dag :-(. Morgonen började ganska lugnt med sovmorgon till 8.30 och en soft start med frukost och en sväng till Oxen för att handa lite och så långt var allt frid och fröjd. Strax innan 11 kom Carina, Alfons och Sigge och vi skulle ta en mysig fika, trodde vi ja!!!!! Grabbarna rök ihop så fort dom kom och var i luven på varandra hela timmen dom var här :-( och slogs om allt. När dom åkt och jag skulle laga lunch satte trötthetsmonstret klorna i min son och han var grinigare än grinigast ända tills jag la honom vid ett :-(. Lagom tills han vaknar och förhoppningsvis är sitt vanliga glada jag åker jag till jobbet. Så kul blev den här dagen för oss.

Nu tänker jag ta en lååååång dusch!

Kram J 

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, ibland kommer de där monstren fram. Tur att det inte är varje dag. Hörde att Noah, Melvin, Alfons och Sigge hade bråkat på dagis idag (tror jag det var, om Urban hade fattat rätt). 4 killar med stark vilja. =/ Imorgon är det lussefirande. Vi kommer gå dit vid tre. Hoppas att vi ses! kram kram

2009-12-09 @ 19:27:08
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0