Jag har blivit moster :-)!!!!

Erica och Emil har fått en liten pojk, 50 cm lång och vägde 3295 g!

Allt har gått bra och han är såååå söt (har sett honom på mms).
Vi ska åka dit en sväng ikväll och hälsa på och då lovar jag att det kommer bilder.

Idag har vi vart i Tibro på minizoo med familjen Cardell-Bengtsson. Det var mysigt. Melvin fick en fin polisbil i trä i födelsedagspresent. Sedan åkte jag, Camilla och dom små grabbarna vidare till Skövde. Skulle försöka hitta något till mamma men kom bara hem med något till bebisen :-) men det är ju hans dag idag.
Nu ska jag och M vila lite i soffan.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja, han var riktigt söt. Du får som sagt hälsa till de nyablivna föräldrarna och jag ser fram emot att få se kort på den lille. =) Och tack för en härlig dag! kram kram

2009-08-04 @ 16:01:34
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag sa ju att det skulle bli en pojk!! :) Puss och hälsa grattis!

2009-08-04 @ 17:15:58
URL: http://frogsandprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0