Jag förtjänar er inte.

Kom in här efter lång frånvaro och får se att jag har ca 30 trogna unika besökare per dag trots att det finns nada att läsa. Hur glad blir man inte då eller????
Ska försöka skärpa mig men har inte haft varken tid, ork eller lust på ett tag varför? Jo jag har jobbat 95% sedan semestern och resten av min tid går åt till att vara mamma och sambo och sova men nu har jag gått ner på 64% igen så nu borde jag kunna hitta lite tid (bara lusten kommer på köpet).
Nu ska vi kocka ihop lite gräddstuvad pytt i panna och ikväll blir det jobb.

Kram Kram

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja är en av de trogna läsarna. Väntar ju fortfarande på en massa bilder. =) kram kram

2009-08-31 @ 19:29:35
URL: http://camc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0