Hej från soffan där jag ligger och slappar.

Ligger i soffan och känner mig som ett utsketet äpplamos men nu skiter vi i det.
Vill börja med att tacka Erica och Per för en mysig fredagkväll (synd bara att vi inte kunde stanna många timmar till). Mycket trevligt sällskap och god mat, vad kan man mer begära??? (bilder kommer senare eller imorgon men vill ni ta en titt redan nu så kan ni gå in på Ericas blogg).
Veckan som kommer bjuder på en hel del jobb med bl.a två dagar 7-19 för min del *suck* men som belöning kommer helgen med en massa kul :-). På fredag blir det kommunfest med Abbatema, på lördag har vi kalas för mamma och på söndag blir det ett försenat 2-årskalas för Bus då det har vart så rörigt med taket och allt.
Nu tänker jag lata mig i soffan för några högre knop orkar jag inte ikväll. Snart kommer grabbarna hem med grekiskt.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0