Trött!

Ikväll har jag jobbat 2,5 timmar, ganska lagom tycker ni säkert men man blir ganska trött när man städat en hel lägenhet, diskat, bäddat rent och sprungit upp och ner i en tvättstuga för detta är just vad jag gjort på mitt jobb ikväll. När jag slutade vid sju gick jag till Vadsbo för att hämta upp Melvin som spelat landhockey med Matte och grabbarna,  under tiden satt K i handbollsmöte. Melvin kan nu säga i alla fall tre nya ord :-) Mattias, Hampus och hockey :-). Väl inne på Vadsbo fick vi vänta på Kristian i en halv evighet och ingen av oss hade ätit kvällsmat så det fick bli vägen över Leksbergsgrillen. Nu har jag just tagit en lång varm dusch och ska snart krypa ner i sängen, gött!

Natti Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0