Tror vi ska cykla en sväng!

När K kom hem från träningen strax efter 11.00 gick jag ut på promenad på 8,6 km och det var gött. Väl hemma åt vi grillrester från igår (mamma, pappa, Ann och Nonne var här på lunch) och en liten bit tårta från Nonnes kalas och den var kalasgod vill jag lova. Det blir nog ingen städning idag för nu har K åkt till jobbet och när jag och Melvin är hemma blir det inte många knop gjort på städningsfronten. Men tvättar gör vi på löpande band. När nästa maskin är färdig tror jag att jag och M ska åka ut och cykla en sväng. Behöver till Apoteket bl.a.
Ikväll kommer Erica hit och vi ska titta på Gossip och laga kvällsmat.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Svar: Ja, man blir ritkgit taggad nu när det rasar. Ja, et kan ha vart han. Vet att han har vart på björkgården några dagar nu. Så det kan vart hann.

2009-04-20 @ 15:53:21
URL: http://fiacardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0