Stick i armen :-(

Nu har vi vart och blivit stuckna i armen hela familjen, inte skönt. Men nu kan vi åka på SEMESTER!!! Att det är en spruta kvar kan jag försöka glömma för det är ju inte än på ett bra tag. Vi belönade oss med att åka ner till Brödboden och fika goda mackor. Sedan åkte K för att träna och jag och M gick och handlade och det är alltid lika "roligt" nu när M vägrar sitta i vagn utan ska ha en egen liten vagn att köra, nästan nervsammanbrott vill jag lova.
Nu ska jag ta och slänga ihop en pastasallad till lunch men jag fick en akut liggapåsoffanochslappalust. Har sovit helt skit inatt då M har sovit i vår säng och tryckt ut mig så att jag fick ligga med rumpan utanför. Tur att det går långt mellan gångerna men nu har det ju vart två nätter på raken.
Nu kom K hem så nu är det dax att göra lite nytta.

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0