Soffsoftar!

Nu ligger Melvin sedan en stund i sin säng. Det är så skönt att bara kunna lägga honom i sängen och se hur mysigt han tycker att det är och somnar gott själv. K är iväg och gör något med Matte och co och jag tror att jag ska krypa ner i sängen tidigt idag och läsa, håller på med Mina hemligheter av Sophie Kinsella. Mycket bättre än En shopaholics bekännelser. Just nu tittar jag på Wipeout.
I em tog jag en långpromenad, 8,2 km för att vara petig. Det var så sjukt skönt och jag njöt av att bara få vara jag en stund. Är ju inte så ofta man är det nu för tiden sedan lillplutten kom in i vårt liv. Inte för att jag skulle byta mitt hjärta mot mer egentid. Brukar undra vad man gjorde med all tid innan man fick barn.

Den här låten hittade jag på min Ipod och den får bli dagens låt. Tycker den är jättefin.



Hello Saferide med låten Anna, NICE!

När jag kom hem pysslade vi lite i trädgården och jag försökte fixa lite vårfint på trappan.


Behövs lite blommor.


Älskar söta små Bellisar.


Vårt brygghus. Funderar på om jag ska skriva till bygglov. Det skulle vara kul om dom kom och hittade på något bra med detta.

Nä nu blir det snart sängen!
Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Nakenhunden

Vad fint! :)

Tack så mycket för hjälpen!! Ska försöka mig på detta med youtube ikväll tänkte jag! :)

HAr du haft en skön påsk helg?

Kramar

2009-04-14 @ 14:23:50
URL: http://nakenhunden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0