Magen ok tror jag!

Vågar inte säga att den är det för då blir kanske natten lika fruktansvärt jobbig som natten som var :-(. Nu har jag i alla fall ätit lite för jag var så sjukt hungrig. Jag och K har tittat på förra veckans avsnitt av DH vilket passade bra då det var skithockey på tv. Inte min smak om man säger det så.
När jag var ute på Fias blogg tidigare idag såg jag att man kunde gå ut på den här sidan och rita upp sin löp/promenadrunda och så räknar datorn ut hur långt det blir. Då kunde jag se att jag och Carina promenerade 7 km igår och cyklade 8 km :-).
Imorgon är jag ledig och det tror jag att jag tänker va så jag får återhämta mig ordentligt. K jobbar 7.00-18.00 imorgon så jag och M får roa oss själva fast han ska ju till dagis 9.00-14.00.
Nu tänker jag ta min family living och krypa ner i sängen.

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0