Lördag :-)

God morgon världen (eller jag och M har vart vakna sedan 7.00 :-( ). Idag får det bli hemmadag fär min del då jag ska behandla mig mot en otrevlig åkomma som alla på mitt jobb ev kan ha dragit på sig (i tjänsten). Inga symtom, men ska i alla fall behandlas :-(. Mer om detta tänker jag inte skriva.

Igår va vi på kalas hemma hos Ann och Nonne för att fira Nonne som fyller 50 år.
 Trevlig kväll med god mat och smarrig tårta. Här kommer lite bilder.

  
Nonne i sin fina t-shirt. Han fick även en fotbollsresa som han ska åka på med sina söner.


Josefine, Linda och Andreas.


Johanna, Nicke och Linda

   


Vilgott och Tilda


Elin och Johan


Ulf

   

Blev inga kort tagna på dom som satt inne men så går det om man överlåter kameran till K ;-).
Nu ska vi äta lite frukost.
Ha en fin dag!

Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0