Kvällen igår!

Igår var vi ju hemma hos Emil, Carina och grabbarna och hade det mysigt. När jag kom vid sju var grillen igång och alla satt ute och Emil kom med ett glas kallt vitt till mig.
Det bjöds på smaskiga hemmagjorda hamburgare med massa gott till och varm frukt med glass till efterrätt Mmmmm!!!
Här kommer lite bilder från kvällen igår.


Snosegoseungen min.

          
Affe, Siggis och pappa Emil

    
Carina och Jag


Så här slutade kvällen. M i tomte PJ.

Tack för en trevlig kväll!

Nu ska jag ta och gå ut och sätta mig i solen en stund till, den bränner på bra.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Sofia

Melvin är så himla söt och tuff i sin basker. gillar den starkt.

2009-04-25 @ 18:11:04
URL: http://fiacardell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0