Katrin (jävla) Zytomierska.

Snacka om att vara en bitter människa!!! Jag hyser ett väldigt avsky mot henne så fort jag tvingas se henne (det är konstigt att man kan avsky någon som man bara ser på tv men jag gör verkligen det). Hon är ju med på vakna med the voice som arge snackarn (bitterf***a kan vi även kalla henne för det är just vad hon är). Hon är ju inte det minsta rolig är hon står där och vräker ur sig skit både hit och dit. Var det någon som såg henns stand up nr då??? Jag skrattade inte en enda gång, hon trodde verkligen att hon var rolig. Hon är inte bara bitter utan både tråkig och bitter. Jag tycker att vakna gör ett stort misstag när dom har med henne.
Anledningen till att jag är arg är att hon la upp ett inlägg på sin blogg där hon skrev att Blondinbella vart otrogen mot Nils.

Ok nu ska vi få lite ordning här, jag tycker att blondinbella verkar ganska så blåst och det skulle säkert kunna vara sant (även om jag inte tror att hon är så osmart så att hon skulle vara otrogen då hon är en såpass känd och omtalad redan) men vad har Katrin med det här att göra??? Hon kanske borde jobba lite på sitt eget kärleksliv istället för hennes äktenskap gick ju inget vidare (fy fan för att leva med Katrin) inte så konstigt om jag får säga mitt.
Visst är det ballt och roligt med människor som kör sitt race och står för det men hon är inte KUUUUUUL!!!
Är så trött på henne nu. I och för sig visar ju mitt inlägg här bara hur bra Katrin är på det hon gör för hon vill ju bara uppröra och driva folk till vansinne. Hon erkände ju till och med att hon gillar bloggbråk häromdagen.

Nä nu har jag inte tid med det här längre för jag ska besiktiga golfen.
Kram J

Kommentarer
Postat av: Johanna

ååååhhh...jag blir förbannad och ryser bara jag hör hennes namn...fast det är väl som du skriver...det är väl det som hon vill :)

2009-04-15 @ 10:36:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0