Jag vägrar promenad med min son!!!!!

Vi fick med oss Camilla och Noah ut på en promenad ner till stan och det gick ju ganska bra. Melvin satt still runt hela hamnen men väl inne på Oxen började det balla ur. Melvin vägrar sitta i vagnen!!!! Det slutade med att Kristian fick ta bilen ner till oxen för att hämta Melvin annars hade han nog tänkt att gå hela vägen hem vilket jag varken hade tid, lust eller tålamod till. Jag trodde att det bara var dåligaföräldrarsomskiterihurderasbarnbetersig som har barn som skriker i affären men i så fall är jag lika dålig jag :-(. Det blir i alla fall inte någon långpromenad för mig och Melvin på ett tag :-(. Vi får ta korta så han kan gå själv.

Just nu sitter jag i soffan och latar mig lite, funderar på om jag ska vila en liten stund innan jag ska köra Melvin till farmor och farfar och själv åka till jobbet. K har nyss åkt till jobbet.
Camilla, Urban och Noah stannade här på lunch. Det blev pastasallad med kyckling. Kul att få lite lunchsällskap.
Ha en bra kväll!
Kram J


Kommentarer
Postat av: Camilla

Det är vi som får tack så jätte mycket för den underbart goda lunchen. =) Mycket gott!

Hoppas att ni får en härlig helg, trots mycket jobb. kram kram

2009-04-03 @ 14:27:14
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: Elin

Och värre kommer det bli. Du kommer sluta titta på föräldrar med skrikiga barn och enbart tycka synd om barnen, utan mer se det ur föräldrarnas synvinkel. Hua för utbrott! W går inte att bestämma över för tillfället... suck



Ha en bra helg! KRAM ELIN

2009-04-03 @ 16:51:34
Postat av: Jessica

Tack Elin! Det värmer att höra att jag inte är den enda som inte har en son som alltid går att styra över även om jag vet att det är så. Kram på dig och trevlig helg.

2009-04-03 @ 22:00:49
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0