Hemma en sväng men nu drar jag igen.

Blev gott resultat på bilen :-) så nu kan vi sälja den med gott samvete. Mamma var med för jag hadu ju Melvin med mig också. Efter besiktiningen bliev det frulle på McD. Det är sällan det. Sedan lämnade jag plutt på dagis körde hem bilen och traskade ner till syster och hon, jag och mamma gick en runda runt ekudden. Väl tillbaka hemma hos sis blev det fika. Nu har jag tagit en dusch och ska ge mig iväg och hämta skatten på dagis.

Idag (och imorgon) tycker jag att vi skänker en tanke och håller tummarna för vimmelmamman (och självklart alla andra som har det som hon) och njuter av det vi har för livet är så oerhört kort och i visa fall ännu kortare.

Älskar er mina killar!
Kram J

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0