Helt fel skor!!

Det hade passat mycket bättre med gummistövlar med tanke på att det regnar ute *grrr*. Vart tog det fina vädret vägen??? Men som Maria sa, det är ju April. Då får man räkna med lite regn. Tänk att det snart bara är en månat kvar till Turkiet :-) det ska bli så skönt att få lite SOL!! Det betyder ju dessutom att det snart bara är en månad kvar till Erica och Pers bebis tittar ut (en liten tjej tror jag) ååååå jag längtar! Älskar bebisar!!! Måste göra nya pass kom jag på.

Nere på stan blev det två fina ljustakar i glas och en muffinsform i teflon, blev så ledsen när jag bakade muffins i måndags och nästan alla formar vek sig och smeten rann ut :-(. Men nu kan jag ju ställa i formarna i formen så kan dom ju inte vika sig. Så i em ska jag och Melvin baka banan & hallonmuffins. Blev även en mysig lunch på Statt med Maria.

Nu ska jag trycka mig in i garderoben och leta fram påsklådan och se om det finns något fint.

Kram J

Kommentarer
Postat av: Elin

Vad tror du om könet på vår bebbe då?

2009-04-08 @ 16:27:51
Postat av: Jessica

Hej Elin! Mitt svar hamnade i nästa inlägg!

2009-04-08 @ 17:52:22
URL: http://smasmuloravmittliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0